בלוג יציבה, שימוש נכון בגוף וארגונומיה

אודות

יפעת לוי

ביוגרפיה: בוגרת תואר ראשון בהוראת חינוך גופני במכללת וינגייט שנת 2000, התמחות בטיפוח יציבה לילדים ומבוגרים. כמו כן בוגרת לימודי ספורתראפיה במכון וינגייט, ארגונומיה במכללת וינגייט, ופילאטיס באקדמיה של תמי קיס. ניסיון מקצועי כמנהלת ומדריכת קבוצת הרזייה וכושר בהרצליה ושוהם בשיתוף עם יאיר קרני. מדריכה על תקן פיזיולוגית במכון שיקום לב בבית חולים "שערי צדק" וב"עזרה למרפא" של הרב פירר מאמנת כושר אישית בחדר כושר "פרופיטנס" ומטפלת בליקויי יציבה נוער ומבוגרים באופן פרטי. מדריכת אירובי,עיצוב ופילאטיס באינטל יקום, מכון הגיאולוגי, מרכז ספורט ארנון, וספורטן שוהם. מאמנת קבוצות הליכה סטודיו C ומדריכת שחייה שיעורים פרטיים וקבוצות בנווה אביבים וצהלה. כיום מעבירה הרצאות בנושאי ארגונומיה ויציבה נכונה, יועצת ארגונומית לפרטיים ומקומות עבודה ,מטפלת בליקויי יציבה לילדים ומבוגרים ומדריכה במכון שיקום לב "עזרה למרפא" בבני ברק.

הצגה בפרופיל המלא

 

2 מחשבות על “אודות

  1. אינפורמציה מעניינת. הייתי שמחה לדעת בעבודה מול מחשב כל כמה זמן מומלץ לקום ולעשות מתיחות?

    אהבתי

    • הי אלה ,תודה רבה!
      מומלץ לקום כל 20 דקות, בזמן זה אפשר לעשות מתיחות מספר שניות אבל לא חייב בכל הפסקה.
      שולחת לך וידאו עם 2 מתיחות בסיסיות שאפשר לעשות בישיבה.
      אשמח לענות על כל שאלה נוספת
      שנה טובה!
      יפעת

      אהבתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s